tisdag 2 november 2010

Idag gjorde jag en intervju med P4 Kalmar då min och Adées fina låt "Med Händerna Kan Alla Tala" gick in som veckans utmanare på "Listan".

Här kan ni lyssna på programmet. Ca 6 minuter in kan ni höra mig.

"Vill du rösta på ett bidrag så skickar du helt enkelt ett sms till P4kalm palm (skriv sedan numret på låten du vill rösta på) och skicka detta till 722 50.
Det går också bra att mejla till palm@sr.se eller att skicka ett helt vanligt vykort till Palm i P4, Sveriges Radio Kalmar, 391 83 Kalmar.
Endast en röst per avsändare räknas. SMS-röstningen kostar 3 kr plus ev. trafikavgift."


För övrigt så kan jag meddela att 6 st nya Budjilåtar är färdigskrivna och uppskissade. Förhoppningsvis blir det 12 st till Februari innan jag börjar prodda klart alla.

www.myspace.com/budjii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar